Tuesday, December 18, 2012

2012. December Daily Day 16




2012. December Daily Day 16
I love everything about Christmas. Not only its part of our religion, but all the fun things you can do with your family and friends. Building and decorating a ginger bread house is one of them. I love to get a kit and build/decorate it by myself. This year, I got a kit from Wilton, because i love the picture on the box and hoping to turn out as well as the photo. How little do I know, that was just a photo. Ha! Even my icing is a disaster, but I am happy. ^^

每年過了我的生日之後,我最期待的便是聖誕節了。除了這是一部份我們的信仰之外,聖誕節那種溫暖的、與家庭的氛圍。^_^每個人都有屬於自己的聖誕節傳統,我也不例外。裝飾薑餅屋便是其中之一。在這裡妳可以買現成的裝飾好的,或是像我每年買的材料包。我喜歡從頭把薑餅屋蓋好,然後用糖果裝飾成歡樂的氣氛。今年買的Wilton材料包,裡面的icing要自己打,但我的手就不聽話,所以並沒有完美的icing。呵呵〜可是我還是喜歡這看屬於我自己的薑餅屋,屬於我自己的聖誕節傳統。

Valerie~Love life.

Location:Bridgewood Way,Sunnyvale,United States

No comments:

Post a Comment