Thursday, January 17, 2013

Project life spread using Gossamer blue kit


Hey all:
I was so bust lately and didn't realized I haven't share this yet. whew.
I am lucky to get a bits & pieces kit (Now it's sold out) from the fabulous Lori at Gossamer blue, so I decided to use this kit for my first week project life.

最近這兩週真的好忙啊. 都不知道時間怎麼已經悄悄來到了第3週了.這兩天趕快把我的兩週生活紀錄整理好,想跟大家分享我用套裝的組合來作我的第一週生活紀錄,沒有勸敗的意思,但是想要分享運用不同的材料來融入你的生活紀錄,不一定要訂購套裝組合,歡迎大家使用自己手邊現有的材料,用不同的巧思可以重新賦予你的作品新的生命.

但是我自己實在很喜歡訂一些套裝的組合來作我的相編跟生活紀錄,因為不同的套裝結合了每家不同的產品,雖然風格都不相同但是卻巧妙的可以在一起使用,我想這也是一種訓練配色跟搭配的技巧囉.


Look at this. Isn't this kit so fabulous?

I cut my 3X4 and 4X6 filler card from the Portofolio 6X6 paper pad. And use the Heidi Swapp Buzz Words
Dear Lizzy Accent & Phrase stickers to decorate my cards. Of course, I also use some of my goodies from their December main kit, that you can see it HERE

I love to use the kit for my layouts and project life spread. Not only they are trendy products from the fabulous manufacturer. And also Lori is awesome when selecting the products for her monthly kits. I never disappoint when I get them in the mail. of course, I also use the kit to work with my own stash. Those kits are so versatile. Would you like to see their look book for February?

 上面這張照片是我第一週生活紀錄裡面使用的Gossamer blue的Bits & Pieces 套裝,我使用裡面的Portfolio 6X6 紙張,來裁成3X4 跟4X6的尺寸,放進我的生活紀錄的保護套.當然我也使用了我手邊現有的材料在裡面,大家可以看得出來木質片真的是我的新歡嗎? 嘻嘻


No comments:

Post a Comment